DENTUROD Londra da Tanıtım Atağında

DENTUROD Londra da Tanıtım Atağında

DENİZLİ PAMUKKALE World Travel Market Londra da tanıtım atağında

A+A-

DENİZLİ PAMUKKALE World Travel Market Londra da tanıtım atağında

Türkiye'nin önde gelen pazarlarından İngiltere'nin en büyük turizm fuarı 37’inci kez kapılarını açtı. Fuara, turizm meslek örgütlerinin yanı sıra, çok sayıda acente ve otelci katılıyor.

Denizli Pamukkale, Londra kültür ve turizm müşavirliğinin oluşturduğu 783 metrakarelik alanın içinde yer alan DENTUROD standında tanıtılıyor ,

DENTUROD standında tüm uluslar arası fuarlara katılarak Denizli yi Pamukkale yi en iyi şekilde tanıtım faaliyetlerinde bulunan Colossea thermal otel de yer alıyor.

783 METREKARELİK STANT, 55 KURUM VE ŞİRKET

 

Türkiye fuarda, Londra Kültür ve Turizm Müşavirliği'nin oluşturduğu 783 metrekarelik bir alanda 55 kurum ve şirket ile temsil ediliyor.

Türkiye, bu yıl fuarda turkuaz konseptli bir standla tanıtılıyor. Türkiye’nin aynı temalı ‘Turkey, Home of Turquoise’ isimli reklam filminin, katıldığı 12 turizm festivalinden 18 ödülle dönmesi de bu konseptin seçilmesini destekleyen nedenlerden biri olarak gösteriliyor.

 

2015 yılında yaklaşık 2.5 milyar poundluk iş hacmine ulaşılan WTM Londra'ya bu yıl, hükümetlerden, sektörden, tedarikçilerden ve basın kuruluşlarından 50 binin üzerinde profesyonelin katılması bekleniyor.

 

Yılın ilk fuarı olma özelliğini taşıyan WTM Londra'da turizmciler, pazarın nabzını tutma ve ikili ilişkileri geliştirme şansı bulacaklar. Fuar, Türkiye’nin İngiltere pazarında şu ana dek yüzde 31.64’lük kayıp yaşadığı 2016 yılının ardından, 2017 yılına dair ilk göstergelerin ortaya çıkacak olması açısından da oldukça önemli...

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.