Abonelik İşlemleri İçin Sıra Beklemeye Son

Abonelik İşlemleri İçin Sıra Beklemeye Son

Yapılan açıklamaya göre Aydem ve Gediz müşterileri, artık cumartesi günleri de dâhil olmak üzere, abonelik işlemlerini belirlenen Müşteri İlişkileri Merkezleri’nde (MİM), seçtikleri gün ve saatlerde yapmak için web sitesiden online randevu alabilecekler.

A+A-

İzmir, Manisa, Aydın, Denizli ve Muğla illeri başta olmak üzre bütün Türkiye’de 4,8 milyon müşteriye elektrik tedarik hizmeti veren Aydem ve Gediz, yakın zamanda hayata geçirmiş olduğu randevu sistemi ile beraber, kurumsal web sitelerinde bulunan “Online Randevu” sayfaları (www.aydem.com/tr/Randevu ve www.gediz.com/tr/Randevu) üstünden randevu isteklerini kabul edecek. 0850 800 0 186 nolu iletişim merkezini arayıp ya da MİM’e müracaat edip müşteri temsilcilerinden randevu alan müşteriler, bundan sonra “Online Randevu” sayfalarını da kullanabilecekler.

Bunun yanında bu yeni sistem ile beraber bilhassa yaşlı, engelli, hasta, gazi vb. önceliği olan müşteriler, randevu alıp sıra beklemeden ve zaman kaybetmeden abonelik işlemlerini yapabilecekler. Bu ile yeni abonelik, abonelik devri, abonelik iptali, depozito iadesi, güç değişikliği, tarife değişikliği, güncel depozito sorgulama, bilgi güncelleme vb. abonelik işlemlerini yapmak için randevu alınabilecek.

10 Dakika Önce Kimlikle

Randevu alınan saatten 10 dakika evvel MİM’e gelmeleri gereken müşteriler, kimlik bilgileriyle randevu saatlerini seçebilecek. Müşterilerin mağdur olmaması ve kötü niyetli randevu isteklerinin engellenmesi için sınırlı sayıda randevu verilecek olup TC kimlik numaralarından kötü niyetli randevu kayıtları belirlenerek gelecekte yaşanacak benzer olaylarda bahsi geçen kişiler, sistemden bloke edilecekler.

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.