Paü'lü Öğrenciler 50 Ünite Kan Bağışladılar

DENİZLİ Pamukkale Üniversitesi Honaz Meslek Yüksek Okulu öğrencileri her yıl düzenledikleri kan bağışı kampanyasını bu yıl da sürdürdü.

Meslek Yüksek Okulu bahçesinde düzenlenen kampanyada 50 öğrenci kan bağışında bulundu.Honaz Meslek Yüksek Okulu ve Kızılay Denizli Kan Merkezi işbirliğiyle düzenlenen kampanyada öğrenciler okul bahçesine getirilen mobil kan bağış aracında formlarını doldurup, bağışlarını yaptı. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği kampanyada 50 öğrenci kan bağışında bulundu. Öğrenciler toplumda kan bağışının önemine dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak için kampanyayı her yıl düzenleyerek, geleneksel hale dönüştürdüklerini söyledi.

Ege Bölgesi Haberleri

Aile Hekimliği Pratiğini Daha da Zorlayacak
Yeni parti kurulacak ve ben orada olacağım!
Seferihisar Belediye Başkanı Tutuklandı
CHP LİDERİ ÖZGÜR ÖZEL DENİZLİ'DE
TURİZM MÜDÜRÜ ÖZEL GÖREVİ BIRAKTI