Ya Osaydı!!!

Denizli Büyükşehir Belediyesi Otobüs Terminali’nde bırakılan sahipsiz valiz nedeniyle bomba paniği yaşandı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi Otobüs Terminalinde bırakılan valiz,seyehat etmekte olan yolcular arasında korkuya sebep oldu.Valizin sahibi bulunmayınca, vatandaşlar hemen ekiplere haber verdi. Olay yerine gelen polisler çevrede güvenlik önlemi aldıktan sonra bomba uzman ekiplerine haber verdi.

Yaşanan şüphe ve korkunun ardından olay yerine gelen bomba imha ekipleri gerekli incelemelerin ardından, sahipsiz valizi fünye ile patlattı.

İmha edilen valizden giyim eşyası çıkması herkese rahat bir nefes aldırdı.

Ege Bölgesi Haberleri

Aile Hekimliği Pratiğini Daha da Zorlayacak
Yeni parti kurulacak ve ben orada olacağım!
Seferihisar Belediye Başkanı Tutuklandı
CHP LİDERİ ÖZGÜR ÖZEL DENİZLİ'DE
TURİZM MÜDÜRÜ ÖZEL GÖREVİ BIRAKTI