Türk Telekom Sil Süpür neden yok? Neden çalışmıyor?

Türk Telekom Sil Süpür neden yok? Neden çalışmıyor?

​​​​​​​Türk Telekom sil süpür kampanyası haftalık olarak abonelere özel bir sistem olarak bilinmektedir. her hafta kullanıcılara sürpriz hediyeler veren Türk Telekom sil süpür neden yok, neden çalışmıyor sorusu merak edilmekte.

A+A-

Türk Telekom, her hafta Perşembe günleri kullanıcılarına özel bir kampanya yaparak hediye dakika ve internet paketi vermektedir. Bu kampanyanın adı ise Türk Telekom Sil Süpür olarak bilinmektedir. Türk Telekom operatörü kullanıcıları bu kampanyadan yararlanmak için bazı şartları yerine getirmesi gerekmektedir.

Sil Süpür Nasıl Yapılır?

Türk Telekom son zamanlarda çıkardığı en çok dikkat çeken kampanyalardan biri Sil Süpür oldu. Sil Süpür sayesinde kullanıcılar her hafta hediye sahibi oluyorlar. Hediyeler her hafta Çarşamba veya Cuma günü 06:00'a kadar yenilenmektedir. Sil Süpür kullanmak için ilk önce Türk Telekom abonesi olmanız gereken. Daha sonra Türk Telekom online işlemler uygulamasını indirmelisiniz.

  • Telefonunuza Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını indirin.
  • Uygulamayı indirdikten sonra yükleyin ve açın.
  • Giriş yapılması sonrasında ana ekranda sağ üst köşede bulunan hediye paketine tıklayın.
  • Açılan ekranda "Size özel kampanyalar" a girin.
  • Sil Süpür seçeneğine dokunun.
  • Şimdi ekranda sisli bir bulut şeklinde ekran çıkacak. Burayı parmağınızla silin.
  • Haftalık hediyeniz ekranınızda görünecektir ve hattınıza tanımlanacaktır.

Hediyeler tanımlandıktan sonra müşterilere tanımlama SMS ile bilgilendirme de yapılmaktadır.

Sil Süpür Neden Yok?

Sil Süpür kampanyası haftada bir kez kullanılabilen hizmettir. Eğer haftada bir kez kullandıysanız diğer haftaya kadar Sil Süpür için beklemeniz gerekecektir. Sil Süpür kampanyasını kullanmadığınız halde ekranınızda hala gözükmüyorsa şu nedenlerden dolayı olabilir:

  • Hattın iptal olması
  • Hattın iptal olmasına sebebiyet verilmesi
  • Diğer operatörlere taşınması
  • Faturalı hattan faturasıza veya faturasız hattan faturalıya geçiş yapılması

Bunlarla alakalı da bir sorun yoksa müşteri hizmetlerini arayarak "Sil Süpür yapamıyorum" şeklinde bir talep oluşturabilirsiniz

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.