Dijital Medya Planlama Ajansı Sare Medya

Dijital Medya Planlama Ajansı Sare Medya

Dijitalleşme artmakta ve her geçen zaman artmaya devam edecek.

A+A-

Markalar ise dijital dünyada başarılı olmak istiyor. Fakat dijital dünyada başarıya ulaşan birçok farklı yol bulunmaktadır. Buradaki önemli olan en uygun kestirme yolu bulabilmektir. Markayı online ortamda temsil edecek, hedeflerine götürecek Sare medyanın deneyimli ekibi ile ilerleyebilirsiniz. Dijital medya planlama, markanın hedef kitleye göre uygun dijital mecralarda bulunmasını sağlar. Sare Medya ajansı, yalnızca bugünü değil geleceği de düşünerek çeşitli çalışmalar yapar.

Dijital Medya Ajansı Ne İş Yapar?

Dijital medya ajansı işe başlamadan önce ilk olarak, işletme ile detaylı bir görüşme sağlar. Sahip olunan marka, iş modeli, ulaşılacak hedef kitle ve uzun vadeli planları ile ilgili detaylı görüşme yapar. Aldığı veriler ile markanın dijital stratejisi planını ortaya çıkarır. Bu planı, markanın kısa ve uzun vadede ulaşacağı potansiyel hedef kitle ile ilgili analizlere uygular

Dijital medya ajansları aşağıda yer alan tüm noktalarla ilgili etkili stratejiler üretebilmelidir.
 

  • Markanın ait olan web sayfası ya da e-ticaret altyapısı
  • Kullanılan ve kullanılması gerekli dijital mecralar
  • Sosyal medya içerik stratejisi
  • Markanın sosyal medya görünürlüğü
  • Mobil ve masaüstü ziyaretçiler için web sayfası kullanıcı deneyiminin durumu
  • Blog içerik stratejisi
  • Satış dönüşüm oranları

Dijital Medya Planlaması Nasıl Yapılır?

Dijital medya planlaması ile markanın hedef kitlesi ve dijital mecralardaki durum ile başlamaktadır. Ulaşılmak istenen potansiyel hedef kitle ile bütçe planlaması ve dijital medya görünürlüğü en etkili dijital medya planlama da temel yapı taşlarındandır.

Planlanmış bütçe ile potansiyel kitleye görünürlük en yüksek seviyede olmalıdır. Dijital medya kampanyalarının neticeleri ölçümlenebilmektedir. Örnek olarak, anne ve çocuk ürünleri alanında e-ticaret siteniz varsa, uygulanan bebek bezi kampanyasının hedef kitleden aldığı tıklanma sayısı ve satış oranlarını Google Analiz üzerinden takibini gerçekleştirebilirsiniz. Dijital medya planlaması kapsamında, Dijital Pazarlama Ajansı aşağıdaki tüm dijital mecralarla ilgili yol planı hazırlamaktadır.

  • SEO Arama Motoru Optimizasyonları
  • SEM Arama Motoru Reklamları
  • Web tasarım ve Kullanıcı Deneyimi
  • Varış Sayfaları ve Optimizasyonları
  • Sosyal Medya Reklamları
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Video İçerik Stratejisi

Dijital Medya Planlama Çalışmalarında Dikkat Ettiğimiz Noktalar

Müşterilerimizin dijital medya ve planlama, satın alma faaliyetlerinde, ürün ve hizmetlerin tanınması. Markaların incelenerek neler yapılabileceğine dair fikir alışverişinde bulunmaktayız.
Hedef kitlelerini belirliyoruz. Markanın potansiyel müşterilerini en kesin çizgililer ile belirleyip, planlamada markaya etki edecek her bir kriteri değerlendiriyoruz. Marka ve hedef kitle uyumunu yakalayacak, müşterilerin ürün veya hizmetinin en iyi temsil edileceği dijital mecralar belirleniyor, tanıtımlarının nasıl olacağını planlıyor ve kampanyalarını oluşturuyoruz.

Bütün bu faaliyetlerde müşterilere uygun olan bütçeler hedefiyle hizmet sağlıyoruz.
Dijital medya planlama faaliyetlerinde sektöre bağlı bir şekilde kullanılacak dijital araçların seçimi çok önemlidir. Uzman ekibimiz yeni mecraları takip ederek sürekli olarak projelere, kampanyalara ve faaliyetlere adapte etmektedir.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.