Hedef 5 Milyon

Hedef 5 Milyon

Turizm alanında Türkiye'nin önde gelen projeleri arasında yer alan "Termal İyi Gelir"in 4. yılına girmesi dolayısıyla tören düzenlendi.

A+A-

Denizli'yi ve özellikle de Pamukkale'yi etkin ve etkili bir şekilde tanıtmak amacı ile 2016 yılında Denizli Turistik Otelciler ve İşletmeciler Derneği (DENTUROD) ve Denizli Büyükşehir Belediyesinin destekleriyle hayata geçirilen, bu yıl ise Pamukkale Belediyesinin de desteklediği "Termal İyi Gelir" projesi 4. yılına girdi.

Bu kapsamda Termal İyi Gelir 4. Kampanya Dönemi Lansman Töreni Büyükşehir Belediyesi Nihat Zeybekci Kongre ve Kültür Merkezi'nde yapıldı.

Törene, Denizli Valisi Hasan Karahan, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, eşi Berrin Zolan, Pamukkale Belediye Başkanı Avni Örki, DENTUROD Başkanı Gazi Murat Şen, projeye destek olan kurum ve kuruluşlar ile çok sayıda davetli ve turizmci katıldı. Sevilen oyuncu Volkan Severcan’ın sunumu, Termal İyi Gelir'in bu yılki reklam yüzü ünlü aktris Wilma Elles’in katılımıyla gerçekleştirilen gece, başarı ile devam eden projenin 2016 yılında hayata geçmesi ile birlikte Pamukkale'ye gelen yerli ve yabancı turist sayısındaki büyük artışa dikkat çekildi.

"Biz buna inanıyoruz"

DENTUROD Başkanı Gazi Murat Şen, 2015 ve 2016 yılında Türkiye’de turizmcilerin neredeyse başına gelmeyen kalmadığını, bununla birlikte Pamukkale'ye gelen turist sayısının 900 binlere düştüğünü anlatarak, "2019 yılı sonunda 3 milyona yakın ziyaretçiyi ağırlamış olacaklarına dikkati çeken Şen, "Üç yıl sonra 5 milyon ziyaretçi hedefine ulaşacağız. Bu ulaşamayacağız bir rakam değil. Gerçekleşebilecek bir rakam, biz buna inanıyoruz” diye konuştu.

“İstedik ki, tarih tekerrür etsin”

Başkan Osman Zolan, “Kendi özelliğimizi, değerimizi anlatmamız gerekiyordu. Cevheriniz de olsa anlatamazsanız hiçbir değer ifade etmez. Biz dikkat çektik, anlattık. Denizli 2 bin yıl önce Avrupa’dan ve Anadolu’nun değişik kentlerinden tedavi görmek amacıyla gelenlerin merkeziydi. İstedik ki, tarih tekerrür etsin. Sadece termali kendimize değil, tüm insanlığın hizmetine sunalım ve bunu duyuralım istedik. Böyle bir tanıtımla Denizli markası ortaya çıktı” dedi.

“Termal denilince, turizm denilince akla Denizli gelecek”

Termal İyi Gelir’i sadece tek bir yönlü kampanya olarak görmediklerini ifade eden Başkan Zolan, ulusal ve uluslararası fuar ve organizasyonlarda da Denizli’nin tanıtımı için çalıştıklarını belirtti. Başkan Osman Zolan, “Bu şehir, bu değer hepimizin. Eğer şehrimizin ekonomisi gelişir, değeri artarsa şehrimizin de mutluluğu artar. Bakış açımız buydu. Denizli altyapısı, üst yapısı, yeşil alanları, spor alanları, yolları, köprülü kavşaklarıyla, temiz havası ve temiz suyuyla kendi şehrinde oturan insanlarına en iyi şekilde hizmet verir ve en kaliteli yaşam sunan şehir haline geldi. Artık Denizlimiz için tanıtıma çıkabilir ve misafir çağırabilirdik. Termal denilince, turizm denilince akla Denizli gelecek” diye konuştu. Projeye emek veren herkese teşekkür eden Başkan Zolan, "Termal İyi Gelir markası oluşturma noktasında emeği olan çok değerli kardeşim Mehmet Çağrı Sebzeci Bey'e çok teşekkür ediyorum. Bunlar birlikte emek vermekle, dertlenmekle oluyor. İnşallah hep beraber dertlenmeye devam edeceğiz" dedi.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.