Çameli Belediyesi Sosyal Medya Ağını Genişletti

Çameli Belediyesi Sosyal Medya Ağını Genişletti

Çameli Belediyesi vatandaşların da kullandığı sosyal medya ağlarını genişleterek Telegram ve Bip Uygulamasına katıldı

A+A-

Çameli Belediye Başkanlığı sosyal medya mecralarında 0530 268 4861 nolu Whatsapp ihbar hattına ek   BİP ve Telegramda yerini alarak istek, talep ve şikâyette bulunmak isteyen vatandaşların BİP ve Telegram üzerinden Çameli Belediyesine ulaşabilecekleri belirtildi.

Çameli Belediyesi olarak, sizlere daha hızlı ve etkin bir hizmet verebilmek için sosyal ağlarımızı genişletiyoruz. 0530 268 4861 Çözüm hattımıza WhatsApp ile birlikte BİP ve Telegram üzerinden de ulaşabilir, talep, çözüm önerilerinizi ve şikâyetlerinizi iletebilirsiniz.

TELEGRAM VE BİP KANALLARIMIZ AÇIK

Sosyal Medya’da yapılan açıklama ’da  Son birkaç gündür daha yoğun bir şekilde kullanılmaya başlanan Bip ve Telegram uygulamalarını indirdiyseniz bu mecralarda yer alan kanallarımıza katılabilir, çalışmalarımızı takip edip, 0530 268 4861 nolu çözüm hattımızdan  önerilerinizi bizlere iletebilirsiniz Belediye Faaliyetlerimizi anlık olarak paylaşacağımız BİP VE TELEGRAM   '' camelibelediyesi ''kanalımıza abone olmayı unutmayın denildi

Bu uygulamadan  Çameli  adına her türlü bilgi ve içeriği öğrenebilecek olan vatandaşlar Telegram uygulamasını telefonuna indirip  Telegram : https://t.me/camelibelediyesi ve Bip :https://channels.bip.ai/join/camelibelediyesi adrese tıklayarak Çameli  Belediyesi kanalına abone olabilir.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.